Er wordt op het moment flink gewerkt aan het dorpshuis. Het ziet ernaar uit dat het vernieuwde dorpshuis – ook voor de activiteiten van de dorpsvereniging – een fantastische locatie gaat worden! De komende maanden zal het echter niet mogelijk zijn om van het Dorpshuis gebruik te maken. Alle activiteiten van de dorpsvereniging die de komende maanden zouden plaatsvinden in of vanuit het Dorpshuis (dus ook de aubade koningsdag, bingo-avonden en maaltijden) hebben we daarom afgelast. Naar verwachting zal het Dorpshuis vanaf september a.s. weer beschikbaar zijn.

